نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

سلام اردیبهشت جان

اردیبهشت جان قبل رفتنت مرا ببر به چمنزارهایت.

به گلهای بهارنارنجت سلامی کنم.

لاله های سرخ و زردت را ببینم و از بابونه هایت بچینم.

بگذار سلام به باغ هایت کنم و زیر رگبارهایت نفسی تازه کنم.

اردیبهشت !ای رفیق شفیق رسم رفاقت به جای آر!


برچسب‌ها: خودم, اردیبهشت
+ نوشته شده در  ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ساعت 2 PM  توسط نگار  | 

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

+ نوشته شده در  ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ساعت 10 PM  توسط نگار  |