اردیبهشت جان قبل رفتنت مرا ببر به چمنزارهایت.
به گلهای بهارنارنجت سلامی کنم.
لاله های سرخ و زردت را ببینم و از بابونه هایت بچینم.
بگذار سلام به باغ هایت کنم و زیر رگبارهایت نفسی تازه کنم.
اردیبهشت !ای رفیق شفیق رسم رفاقت به جای آر!
برچسبها:
خودم,
اردیبهشت
+ نوشته شده در ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ساعت
2 PM  توسط نگار
|
حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿
+ نوشته شده در ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ساعت
10 PM  توسط نگار
|