نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

يکي گريد ز بربادي

روی شانه هایم یادگاری است

کوله باری از حسرت و پشیمانی...

قلب من افتاده سر راه تو...ای خدا...خدا!


برچسب‌ها: خودم, خدا
+ نوشته شده در  ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ساعت 5 PM  توسط نگار  |