نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

سنگ صبورم شده ای

بهترین هدیه شب تولدم ثبت نام در کاروان حج بود.

راستش خودم یادم نبود که تولدم هست بعد اون همه ناراحتی شب قبل و ساعت ها زار زدن به خاطر پیدا نکردن فیش حج فقط طعم ذوق و خوشحالی ثبت نام کاروان رو حس میکردم.

سمیه اومد برام کیک خرید و کلی هدیه از طرف مامان جون و خواهران.

شب همه دست می‌زدند

شب قشنگی بود وقتی قاب دست زدن بابا و آسیه تو ذهنم میاد.

امشب هم شب تو هست جانا

مرد من

آقای مهربونم...سنگ صبورم

چقدر دلتنگ شانه های مردانه ات هستم.

من زندگیم رو از تو دارم همه ی دار و ندارم.

تمام طول پرواز و مسیر فرودگاه رو با ایرپاد آهنگ هامون رو گوش دادم.

به شوق دیدار روی تو برگشتم یارا

باید با هم ادامه بدیم ...با قدرت انشالله.

روزهای زندگیمون سبز و خرم !


برچسب‌ها: خودم, یارا
+ نوشته شده در  ۱۴۰۳/۱۰/۲۴ساعت 9 PM  توسط نگار  | 

عاشق غزل عشق برایت بسراید

یارا...مهربانم نمی دونم کی بیای به اینجا سر بزنی

دلخوشی من ...می‌دونم الان خوابی

دورت بگردم امروز خیلی زحمت کشیدی...تو امانتدار خوبی بودی برای قلب تنها و روح خسته من

این همه راه رانندگی کردی تا من غریب نمونم.

محمد حسین جانم امروز بهترین روز زندگیم بود...

من و یار و صدای امواج

یادت هست بهت گفتم روح ما در این امواج می پیچد و

می ماند...و ماند!

صدای خنده ها...ذوق کودکانه مان با دیدن صدف ها

دویدن و پریدن

الهی شکر!☀️

خدایا شکرت که این روز زیبا رو به من و عشقم هدیه کردی🥺

ازت دریا دریا ممنونم جان من

شبت بخیر...رویای شیرین ببینی همه ی عمر من .


برچسب‌ها: خودم, یارا
+ نوشته شده در  ۱۴۰۳/۱۰/۱۶ساعت 11 PM  توسط نگار  | 

آشوبم آرامشم تویی

عشقم...

دو یلدا گذشت از آشنایی ما...

شیشه های شکلات رو که مرتب میکردم دیدم شیشه هدیه یلدای پارسال که گرفتیم.

یلدا مبارک

دومین پاییز و زمستان عشقمان مبارک.

می میرم برای صدای قلبت...وقتی که سرم رو محکم در سینه میگیری و میگی به هیچ چیز فکر نکن...

محمد حسینم

عشقم

دلخوشی من

الهی هزاران مرتبه شکر به خاطر شنیدن صدای شیرینت

به خاطر آغوش گرمت

به خاطر دلخوشی هایمان

آسمان که به زمین رسید و روزم مثل شب سیاه شد که می شود هر از گاهی

میروم سراغ آلبوم خصوصی خودمان

عکس های رستوران نائب و پیکنیک دو نفرمان زیر درخت لانه ی پرنده..

حالم جا می آید و نفس عمیق میکشم و به زندگی ادامه میدم.

عشقم خدا خودش ما رو و عشقمان را حفظ کنه.

آغوش تو غربتم را وطن

دوستت دارم محمد حسین جانم

و من دوستت دارم.


برچسب‌ها: خودم, یارا
+ نوشته شده در  ۱۴۰۳/۱۰/۰۱ساعت 5 PM  توسط نگار  |