باگر کیک
پنجشنبه برای یاس تولد گرفتیم.
یکماه مشغول خرید کادو بودیم.
با هم باگر کیک 🍰 درست کردیم و خیلی خوشمزه شد.
پاپیون های فوندانتی قرمز را یاس قالب زد،💓
برچسبها: یاسی, تولد یازده سالگی
حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿
پنجشنبه برای یاس تولد گرفتیم.
یکماه مشغول خرید کادو بودیم.
با هم باگر کیک 🍰 درست کردیم و خیلی خوشمزه شد.
پاپیون های فوندانتی قرمز را یاس قالب زد،💓
از پشت پرده سایه فنچ ها را نگاه میکردم...
چقدر دلم خواست فنچ باشم...
چقدر دلم میخواست هیچ وقت آدم نبودم.
بین آدمها زندگی نمی کردم و بهشون لبخند گشاد نمی زدم.
مسخره است خوشبینی به این موجود خبیث!
خوبی به این رذل...کاش همه ی انسان ها در یکروز مثل سگ می مردند!
حقشان بیشتر ازین کرونای لعنتی هست.
همین همسایه نمک ناشناس که قبل ازین توی راهرو و سقف پا می کوبید حالا مدتی کرونا موششون کرده و داخل سوراخ چپیده ان!
بازم این آدم بودن ما اذیتمان کرد و نصف شب دنبال دارو براش گشتیم تا سقط نشود!
همین آدمیت انسان را رنج میدهد.
کاش فنچ بودم...
فنچ سفید با نوک 🍊
کتاب دختر مرداب اثر زیبای طبیعت در خلق و خوی دختر تنهایی که یاد گرفت با انسان آمیزش نکند تا آسیب نبیند.
قمارباز هم خواندم...چیز جالبی نداشت به نظرم .
دنیای سوفی را تازه شروع کردم.
تازگی ها زیاد کابوس میبینم!