نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

باگر کیک

پنجشنبه برای یاس تولد گرفتیم.

یکماه مشغول خرید کادو بودیم.

با هم باگر کیک 🍰 درست کردیم و خیلی خوشمزه شد.

پاپیون های فوندانتی قرمز را یاس قالب زد،💓


برچسب‌ها: یاسی, تولد یازده سالگی
+ نوشته شده در  ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ساعت 7 PM  توسط نگار  | 

جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند

از پشت پرده سایه فنچ ها را نگاه میکردم...

چقدر دلم خواست فنچ باشم...

چقدر دلم میخواست هیچ وقت آدم نبودم.

بین آدمها زندگی نمی کردم و بهشون لبخند گشاد نمی زدم.

مسخره است خوشبینی به این موجود خبیث!

خوبی به این رذل...کاش همه ی انسان ها در یکروز مثل سگ می مردند!

حقشان بیشتر ازین کرونای لعنتی هست.

همین همسایه نمک ناشناس که قبل ازین توی راهرو و سقف پا می کوبید حالا مدتی کرونا موششون کرده و داخل سوراخ چپیده ان!

بازم این آدم بودن ما اذیتمان کرد و نصف شب دنبال دارو براش گشتیم تا سقط نشود!

همین آدمیت انسان را رنج میدهد.

کاش فنچ بودم...

فنچ سفید با نوک 🍊

کتاب دختر مرداب اثر زیبای طبیعت در خلق و خوی دختر تنهایی که یاد گرفت با انسان آمیزش نکند تا آسیب نبیند.

قمارباز هم خواندم...چیز جالبی نداشت به نظرم .

دنیای سوفی را تازه شروع کردم.

تازگی ها زیاد کابوس میبینم!

 

 

 


برچسب‌ها: خودم
+ نوشته شده در  ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ساعت 7 PM  توسط نگار  |