نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

رمضان ۱۴۰۰ شمسی!

دومین سحر را با سردرد و تهوع خواب ماندم.

سابقه نداشت اول ماه 🌙 🌒 کم بیارم.

خستگی دو سفر زمینی جنوب به تهران به فاصله یک هفته هنوز مونده.

ولی خوب بود شکر خدا... عوض کردن مزدا !

بچه ها اینقدر راضی بودن که بر خلاف گذشته دوست داشتن دیرتر برسیم.

دلم برای وبلاگم تنگ شده بود.

خیلی خاطرات ننوشته موندن ...حیف!

کرونا خیلی روح و انرژی ما را سایید.

ولی ما هم کم نیاوردیم.

کلی سفر تو دره پیک ها رفتیم.

سی سخت تابستان و بهار گذشته ...شهرکرد تابستان و رفتینگ زاینده‌رودی با سنجاقک‌های فراوان!

کرونا ما رو موتور بنلی سوار شهرک کرد:)))

سیزده بدر نوبتی ۲۰ دقیقه موتور سواری در پیچ و خم شهرک تا منبع آب ...از تهدیدها فرصت ها ساختیم.

 


برچسب‌ها: خودم
+ نوشته شده در  ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ساعت 10 AM  توسط نگار  |