مهمان رمضان
یاس به سختی سحربیدار شد؛ همسایه بالایی میخواست داد بزنه بگه ول کن خوب بچه رو!
دهه اول رمضان و اواسط پیک چهارم کرونا ...
تو گروهها همش بحث آسترازنکا و سینوفارم و غیره و ذلک و گیس کشی علمی و پزشکی!!!
منم تو خیالم سرچ میکنم که کدوم هتل بریم تو تعطیلات خیالیمان:))
کتاب دیجی کالایی من راست گفته بنویس تا بشه.
برچسبها: خودم