نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

مهمان رمضان

یاس به سختی  سحربیدار شد؛ همسایه بالایی میخواست داد بزنه بگه ول کن خوب بچه رو!

دهه اول رمضان و اواسط پیک چهارم کرونا ...

تو گروهها همش بحث آسترازنکا و سینوفارم و غیره و ذلک و گیس کشی علمی و پزشکی!!!

منم تو خیالم سرچ میکنم که کدوم هتل بریم تو تعطیلات خیالیمان:))

کتاب دیجی کالایی من راست گفته بنویس تا بشه.


برچسب‌ها: خودم
+ نوشته شده در  ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ساعت 2 PM  توسط نگار  |