ما را میان بادیه باران گرفته است
اردیبهشت جان از نیمه گذشت
برچسبها: خودم
باران نداشتیم
ولی عصرها هوای خوبی برای پیاده روی داریم.
امروز تو مسیر برگشت به بازارچه خیریه دانشگاه سر زدیم.
خاطرات پیاده روی های خانوادگی بهار امسال از بقیه ماجراهایش شیرینتر بوده:)
برچسبها: خودم