نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

دلت خوش؛دمت گرم!

پنج ماهه شدی

بهمین شیرینی

این ماه سوپ هم میخوری

با کلی بازیگوشی

قاشق رو دستگیر میکنی

می خندی و با دست زیر قاشق  غذا میزنی ی

لپت را پر میکنی و غذا رو به بیرون فوت میکنی

و باز هم می خندی

آواز میخوانی 

و من خوشحالم که تو بخندی و آواز بخوانی 

با اینکه تمام لباس و کریر تو را باید تمیز کنم

با اینکه این ماه خسته ترم

احساس دونده دوی ماراتونی را دارم که به امید استراحت بعد مسابقه نفس میزند!

۱۳ ماه دویده ام و نفس زده ام

ولی بازهم شکر خنده ی تو نفس تازه ی من است. 

۵ ماهه گل من

۵ ماهگیت مبارک😏


برچسب‌ها: خودم, پسری
+ نوشته شده در  ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ساعت 3 PM  توسط نگار  |