ماندم به هوای تو با تیر دو چشمانت
بدرود اردیبهشت جان
برچسبها: خودم, پسری, خاطرات سفری
سنگ تمام گذاشتی ماه بهشتی زمین
چند روز پیش که روی تپه های پشت خانه دیدمت سرسبز بودی و پر نور
دلم آنی ریخت
دفتر خاطرات تلخ سال گذشته پیش رویم باز شد
ولی آنروز که نسیم خنکی بودی و از ساحل خزر گذشتی ؛ لا به لای جیغ های دختریمان پیچیدی، جان گرفتم
عکس تو پشت سر ما ماند
اولین عکس پسری در پشت سر آبی خزر
ازت شادم و راضی
به اندازهی پرندگان جنگل های تازه و باران خورده شمال
به اندازه ی خوشبختی درختان
بدرود اردیبهشت جان
ماه بهشتی زمین!
باز هم برگرد تا
سفره ی خاطرات شیرینم را برایت پهن کنم.
پ.ن: اولین سفر پسری به شمال.اردیبهشت. نمک آبرود.هتل پارسیان خزر.سورتمه.تله کابین. میرزا قاسمی. کته کباب.عکس یادگاری😊
برچسبها: خودم, پسری, خاطرات سفری