نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

آه از دمی که تنها

استاد فارماکولوژی یه شعری رو بی هوا میخوند

دکتر ارضی:

ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد

در دام مانده باشد،صیاد رفته باشد

امشب منم بی هوا اینو نوشتم.


برچسب‌ها: خودم
+ نوشته شده در  ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ساعت 12 AM  توسط نگار  |