شبی شبدر شبی شب بو
۶ ماه و ۱۱ ماه رو جمع بزن؛
برچسبها: خودم, پسری
۱۷ ماهه که خواب خوش نداشتم.
الان هم که زمان داره مثل برق و باد میگذره .
میشه روز تولد یکسالگی!
آرزوی همه ی مادرها.
یکسال گذشت.
از اون همه سختی
روزهای آخر که در جایی بین زمین و آسمان گذشت.
همه ی این مدت همیشه دوست داشتم زمان تند تند بگذره .
به جز امشب،
امشب که کلاه یاسی دستت بود،
محتاط و با دستهای باز قدم میذاشتی.
ازین میز به اون میز میرفتی.
دلم میخواست کنترل زمان دستم بود
نگهش میداشتم
یا صحنه آهسته
یه دل سیر نگاهت میکردم.
همچین جانی شدی شما:)
...
خدایا شکرت!
برچسبها: خودم, پسری