نگار یارا
حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿
که بنده را نخرد کس به عیب بی هنری
من املا و فارسی و همسری ریاضی رو دست گرفته.
دو هفته اول مدرسه قده دو ماه بود برامون!
هی...
برچسبها:
خودم
,
دختری
+
نوشته شده در ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ساعت
2 PM
  توسط نگار |
کاری به سرد و گرم بهار و خزان نداشت
این پنجره فقط به هوای تو باز بود
وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
صفحه نخست
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
نوشته های پیشین
اسفند ۱۴۰۴
آذر ۱۴۰۴
مهر ۱۴۰۴
شهریور ۱۴۰۴
تیر ۱۴۰۴
خرداد ۱۴۰۴
بهمن ۱۴۰۳
دی ۱۴۰۳
آبان ۱۴۰۳
شهریور ۱۴۰۳
مرداد ۱۴۰۳
تیر ۱۴۰۳
خرداد ۱۴۰۳
اردیبهشت ۱۴۰۳
فروردین ۱۴۰۳
اسفند ۱۴۰۲
بهمن ۱۴۰۲
دی ۱۴۰۲
آذر ۱۴۰۲
آبان ۱۴۰۲
مهر ۱۴۰۲
شهریور ۱۴۰۲
مرداد ۱۴۰۲
تیر ۱۴۰۲
خرداد ۱۴۰۲
فروردین ۱۴۰۲
بهمن ۱۴۰۱
آبان ۱۴۰۱
شهریور ۱۴۰۱
تیر ۱۴۰۱
فروردین ۱۴۰۱
اسفند ۱۴۰۰
بهمن ۱۴۰۰
مهر ۱۴۰۰
شهریور ۱۴۰۰
تیر ۱۴۰۰
آرشيو
RSS
POWERED BY
BLOGFA.COM
آمارگیر وبلاگ