نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

که بنده را نخرد کس به عیب بی هنری

من املا و فارسی و همسری ریاضی رو دست گرفته.

دو هفته اول مدرسه قده دو ماه بود برامون!

هی...


برچسب‌ها: خودم, دختری
+ نوشته شده در  ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ساعت 2 PM  توسط نگار  |