نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

درقالب این خاكیان عمری است سرگردان شدم

جانانم.....

زندگی من دو دوران دارد:

دوران تاریک قبل تو...

و دوران تولد من بعد تو...

و اینکه هیچ وهمی تاریک بدون تو در تصورم نخواهد !

جانم..

از احوال من بخواهی بدانی...ملالی نیست جز نشنیدن صدایت و نچشیدن نگاهت گاه و بیگاه...

همه ی اندوخته ی صبرم را در وجودم پیچیده ام ؛ شب و روز سر آسایش بر رویش میگذارم...

حیف است تو را داشتن و در کنار نداشتنت...!

پس خدا مرا در آغوش گرفت...فاصبر لربک ☘️


برچسب‌ها: خودم, یارا
+ نوشته شده در  ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ساعت 12 AM  توسط نگار  |