یه گل به عشقت میکارم
فیلم پارک ساعی ...گربه ها و قدم زدن های تو با کوله ی زرشکی رو برای چندمین بار نگاه کردم.
از بین آلبوم خصوصی ۶ قاب عکس سلفی با هم داریم
همون روز تو رستوران نایب که دل به دریا زدیم و با هم سلفی گرفتیم.
عزیز مهربانم دنیای من بدون تو چیز با ارزشی نداشت.
دنیای من بدون تو یه چیزی کم داشت که هیچ وقت با هیچ چیز دیگه ای پر نمی شد.
برچسبها: خودم, یارا