نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

هفت سین ما

********************************************

هفت سین ما

 نمی دونم هفت سین عید رو آماده کردید یا نه اما من این هفت سین رو براتون تو دلم آرزو کردم:

 سایه لطف الهی

 سلامتی

 سرسبزی

 سخاوت

 سرشت نیکو

 سالی سرشار از نعمت

 و سین هفتم سیب خنده بر روی لبانتان

 خوش و خرم باشید

 .....

 سال ۹۰ ماه دوازدهمش را دید و عمرش به سر رسید...!

 می ترسم عمرم به سر رسد و ماه دوازدهمم را ندیده باشم!

 اللهم عجل لولیک الفرج

پ.ن:از اس ام اس های واصله

********************************************

 


برچسب‌ها: سفره هفت سین, تبریک سال نو
+ نوشته شده در  ۱۳۹۱/۰۱/۰۱ساعت 2 PM  توسط نگار  |