نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

ماه

ماه نو آمد و هنگام درو..ببخشید زمان خواب!

یاسی به ماه داسی شکل نگاه می کنه و می گه:

بابا ماه چشماش رو بسته ...خوابیده و نمی تونه منو ببینه!

  قورباغه اش مریض می شود و باید سرم بزند،یاسی بلده سرم بزنه و حتی با حرکات دستش شلنگ ست سرم هم مرتب کرده و سرعت انفوزیون را تنظیم!

برای دخترک من ماهی عید چشمک می زند و بای بای می کند!

حالا اگه گفتید چرا امشب ماه با یاسی حرف نزد؟

یاسی: آخه ماه که نمی تونه حرف بزنه...دهن نداره،گوش نداره!

ماه دختر من فقط چشم است و او را می بیند،وقتی که قرص کامل شده و بیداره

پ.ن: بخونیدش نامه مردم به خودرو سازان

+ نوشته شده در  ۱۳۹۱/۱۲/۲۷ساعت 1 AM  توسط نگار  |