ماه
ماه نو آمد و هنگام درو..ببخشید زمان خواب!
یاسی به ماه داسی شکل نگاه می کنه و می گه:
بابا ماه چشماش رو بسته ...خوابیده و نمی تونه منو ببینه!
قورباغه اش مریض می شود و باید سرم بزند،یاسی بلده سرم بزنه و حتی با حرکات دستش شلنگ ست سرم هم مرتب کرده و سرعت انفوزیون را تنظیم!
برای دخترک من ماهی عید چشمک می زند و بای بای می کند!
حالا اگه گفتید چرا امشب ماه با یاسی حرف نزد؟
یاسی: آخه ماه که نمی تونه حرف بزنه...دهن نداره،گوش نداره!
ماه دختر من فقط چشم است و او را می بیند،وقتی که قرص کامل شده و بیداره![]()
پ.ن: بخونیدش نامه مردم به خودرو سازان