نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

پرستار عزیز

گرامیداشت روز پرستار در خانواده مان قدمتی دیرینه دارد .

خیلی زحمت دارند مخصوص شب ها و شیفت کشیک ...

حتی اون پرستارهای کم حوصله و بد اخلاق هم اجر زیادی می برند.

  امروز مرا به یاد نازنین پرستاری انداخت که بعد عمل مادر و در سی سی یو کشیکش بود و چه نازنین پرستاری بود ...

اگر اسمش یادم آمد می نویسم، شاید فردا بپرسم.

 آن شب سخت در سایه صبر و حوصله او آسانتر گذشت.

و چه کار سختی بود پرستاری در بخشی که همه مریض ها برای همه لحظه هایشان محتاج پرستارند.

لهجه شیرین ترکی داشت و با حوصله به درد دل های مادر گوش می داد و دلداریش می داد.

کاش رویم می شد آن شب دستانش را ببوسم.

 

+ نوشته شده در  ۱۳۹۱/۱۲/۲۷ساعت 11 PM  توسط نگار  |