پرستار عزیز
گرامیداشت روز پرستار در خانواده مان قدمتی دیرینه دارد .
خیلی زحمت دارند مخصوص شب ها و شیفت کشیک ...
حتی اون پرستارهای کم حوصله و بد اخلاق هم اجر زیادی می برند.
امروز مرا به یاد نازنین پرستاری انداخت که بعد عمل مادر و در سی سی یو کشیکش بود و چه نازنین پرستاری بود ...
اگر اسمش یادم آمد می نویسم، شاید فردا بپرسم.
آن شب سخت در سایه صبر و حوصله او آسانتر گذشت.
و چه کار سختی بود پرستاری در بخشی که همه مریض ها برای همه لحظه هایشان محتاج پرستارند.
لهجه شیرین ترکی داشت و با حوصله به درد دل های مادر گوش می داد و دلداریش می داد.
کاش رویم می شد آن شب دستانش را ببوسم.