نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

در سودایی چشم و زلف جانان بوده ام

امروز...

چقدر تاریک بود.

در تاریکی صبح رفتم سرکار

در تاریکی ظهر برگشتم

در تاریکی عصر

در تاریکی شب...

خدای من

مثل روز برایم روشن است که روز تاریکتری هم در پیش است؛

یا من اضحک و ابکی!

دیشب خواب دیدم چروکهای ریز و پیدایی در پیشانی داشتم....


برچسب‌ها: خودم
+ نوشته شده در  ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ساعت 8 PM  توسط نگار  |