نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

جان و دل و دیده،هر سه را سوخته ایم

از دیشب

یعنی از لحظه ای که یاس اون حرف رو زد قبل خواب

تا الان؛همش تو فکرم

ازم پرسید مامان نی نی ها چه جوری پیش خدا میرن؟

گفتم یعنی چی؟

گفت یعنی بخوان پیش پدر و مادر نمونن و برن

پیش خدا

بهش گفتم وقتی بمیرن میرن

هیچی نگفت

هیچی نگفتم

احساس میکنم ازم دلخور بوده

شاید این روزها فکر میکنه من توجهم بهش کم شده.

تلنگر خوبی بود

به فکر رفتم،فکر چاره

و یه جورایی منت کشی

 


برچسب‌ها: خودم, دختری
+ نوشته شده در  ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ساعت 10 AM  توسط نگار  |