یادم آمد بازیهای راه مدرسه
امسالم باید یا سرویس بره مدرسه انشالله
برچسبها: دختری, مدرسه
رفتم سراغ مدرسه غیر انتفاعی سر کوچه
متاسفانه هر چی در وصفش شنیده بودم رو دیدم
مدیر مدرسه رفتارش شبیه خاله باجی های خونه دار بود تا یه فرد فرهنگی
انگار صف نون بوده که با هام دعوا کرد چرا زودتر نیومدم تو لیست اسم بنویسم
بی خیالش شدم
اصلا چه لزومی داره که بچه اول دبستانی تا 2.5 عصر بمونه مدرسه و کامپیوتر و بلز یاد بگیره که چی...
خسته و مونده از درس و بازی های کودکانه
دبستان یعنی شادی و بازی نه خستگی و رخوت!
برچسبها: دختری, مدرسه