نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

می رسد قرنی به پایان و سپهر بایگان

خوب

امروز برنامه های کودک خوبی دیدم

برنامه من می خونم تو گوش کن که خیلی دوستش دارم

پ.ن: ما به دیدن کارتون عادت کردیم.

نه که انتخاب کنیم،جبر ایجاب کرد.

یه وقتی میشه که یاس خسته میشه و میره و ما ناخودآگاه برنامه رو مشتاقانه تا ته خط دنبال میکنم.

 

 


برچسب‌ها: خودم, دختری
+ نوشته شده در  ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ساعت 7 PM  توسط نگار  |