خوب
امروز برنامه های کودک خوبی دیدم
برنامه من می خونم تو گوش کن که خیلی دوستش دارم
پ.ن: ما به دیدن کارتون عادت کردیم.
نه که انتخاب کنیم،جبر ایجاب کرد.
یه وقتی میشه که یاس خسته میشه و میره و ما ناخودآگاه برنامه رو مشتاقانه تا ته خط دنبال میکنم.
برچسبها:
خودم,
دختری
+ نوشته شده در ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ساعت
7 PM  توسط نگار
|