از مکاشفات
از یه سنی...فکر کنم از حدود 60 سالگی
دیگه دلت تغییر نمی خواد
به هر چی داشتی و داری خو کردی
حتی اگه بتونی دست به نقد خیلی بهترش رو گیر بیاری دلت نمیاد داشته هات رو رها کنی.
این گزارش رو بعد از بررسی احوالات پدر و مادرهای خودمون بدست آوردیم.