نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

هفته بیست و هشتم

سلام عزیز دلم

الان ما تو هفته 28 هستیم.

من و تو

28 هفته است که کنار هم هستیم.بهم زنده ایم. 

این هفته پاهای کوچولوت قویتر شده.

حرکاتت ملموس تر شده و شیرینی سه ماه سوم را بیشتر کرده.

راستش داستان به این سادگی هم نیست.

شب ها بیشتر بی خوابم.

فکر کنم به جای توپ با معده مامان فوتبال میزنی😍😘😅

گمان کنم دلت گهواره میخواد که مدام منو ازین پهلو به اون پهلو می کنی.

پسرکم...

به این فکر میکنم که تنها سه ماه دیگه وقت داریم.

وقت داریم تا با تمام وجود همدیگر را در آغوش بکشیم.

برای تمامی لحظات خوبی که برام آفریدی ازت ممنونم.


برچسب‌ها: عزیز دلم, هفته بیست و هشتم
+ نوشته شده در  ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ساعت 6 PM  توسط نگار  |