نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

زندگی چنین است عزیز

راس ساعت 12 شب یا صفر مرزی روز آینده!

ما چای می نوشیم

آماده می شویم برای شیفت شب پسری!

امشب به دلم اومد چای رو به تمام و کمال با غلظت اشباع نوشیدم.

خدا رو شکر سرحال و آماده به خدمت:))


برچسب‌ها: خودم, پسری
+ نوشته شده در  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ساعت 12 AM  توسط نگار  |