راس ساعت 12 شب یا صفر مرزی روز آینده!
ما چای می نوشیم
آماده می شویم برای شیفت شب پسری!
امشب به دلم اومد چای رو به تمام و کمال با غلظت اشباع نوشیدم.
خدا رو شکر سرحال و آماده به خدمت:))
برچسبها:
خودم,
پسری
+ نوشته شده در ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ساعت
12 AM  توسط نگار
|