نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

به گمانم گهواره ای میخواهی

داشتم نوشته هایم  برای تو را می خواندم.

چه روزهایی گذشت

بیشتر از همه آخرین نامه ام قبل تولدت اشکم را درآورد.

و اولین نامه ام در پنجمین هفته ی جنینی ات!

گل پسرکم...

یک ماهه شدی

این یک ماه را با آن هشت ماه جمع بزنی داستان ما نه ماهه شد!

یک ماهگیت مبارک...

با هدیه بهترین آرزوها برایت❤

 


برچسب‌ها: خودم, پسری
+ نوشته شده در  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ساعت 2 PM  توسط نگار  |