نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

دی ماه که تمام شود

این چند روزه همش به این فکر میکنم که میشه دوباره زندگی به روال عادی برگرده.

شب بخوابم و صبح بعد صبحانه استارت بزنم ،موج رادیو رو تنظیم کنم و برم سرکار!

روال عادی...

روزمره

روزمرگی 

تا از گردونه روال خارج نشی قدر این عادی ها رو نمی دونی!


برچسب‌ها: خودم
+ نوشته شده در  ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ساعت 12 AM  توسط نگار  |