نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

  پلکی بزن و صبــح بخیر غــــزلم باش  

با وجود اینکه مهمترین دغدغه این روزهایم گرفتن آروغ میباشد

مطمئنم شیرینترین روزهای ماست

خدا رو بابت همه ی نعمت هایش

سپاس


برچسب‌ها: پسرک پاییزییم, رادینم
+ نوشته شده در  ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ساعت 5 PM  توسط نگار  |