نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

به نگاه آویخته بودم

استاد جدید برامون آوردن.

مراقبه ی اول کلاسش خیلی خوب بود.

گفت قلبتون رو تصور کنید که بزرگ و بزرگتر میشه

با هر بار تنفس جای بیشتری باز میکنه

عزیزانتون رو درونش جا بدین

و قلبتون رو احساس کنید که باز هم بزرگتر میشه

و کسانیکه دوست ندارید رو هم درونش جا بدین

خودتون رو تصور کنید که از قلبتون خیلی کوچکتر هستین و در مرکز قلبتون نشسته اید. ...

مراقبه جالبی بود

تجربه جدیدی

من به جز تصور احساسش هم کردم.

و در پایان از ما خواست نسبت بهش قضاوتی نداشته باشیم.

خوب...مربی جدید پذیرشش طول میکشه.

روند کلاس از اون همه انرژی مربی سابق به حد تعادل و آرامشی رسید.

من که ازش خوشم اومد:)


برچسب‌ها: خودم
+ نوشته شده در  ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ساعت 11 PM  توسط نگار  |