به نگاه آویخته بودم
استاد جدید برامون آوردن.
برچسبها: خودم
مراقبه ی اول کلاسش خیلی خوب بود.
گفت قلبتون رو تصور کنید که بزرگ و بزرگتر میشه
با هر بار تنفس جای بیشتری باز میکنه
عزیزانتون رو درونش جا بدین
و قلبتون رو احساس کنید که باز هم بزرگتر میشه
و کسانیکه دوست ندارید رو هم درونش جا بدین
خودتون رو تصور کنید که از قلبتون خیلی کوچکتر هستین و در مرکز قلبتون نشسته اید. ...
مراقبه جالبی بود
تجربه جدیدی
من به جز تصور احساسش هم کردم.
و در پایان از ما خواست نسبت بهش قضاوتی نداشته باشیم.
خوب...مربی جدید پذیرشش طول میکشه.
روند کلاس از اون همه انرژی مربی سابق به حد تعادل و آرامشی رسید.
من که ازش خوشم اومد:)
برچسبها: خودم