به جز توصیف روی ماه تو کاری ندارم
از انسان های بزرگ روزگاره
برچسبها: دختری, مدرسه
اول سال که یاس با همکلاسی اش مشکل پیدا کرد به من گفت
من بچه های دیگه رو حتی از بچه خودم بیشتر دوست دارم.
راستش تو دلم گفتم داره اغراق میکنه.
ولی بعد 5 ماه به یقین رسیدم که حتی بچه های ما رو از خودمون هم بیشتر دوست داره از صمیم قلبش.
بی جهت نبود که معلم نمونه معرفی شده.
امروز کمردرد داشت و به اصرار با هم رفتیم دکتر.
دلم میخواست بیشتر طول میکشید تا بیشتر باهاش حرف بزنم.
چرا بعضی ها اینقدر نازنین هستن؟
برچسبها: دختری, مدرسه