نگار یارا

حوصله ام بکشد اینجا را هم گردگیری میکنم🌿🌿

فرضیه جدید وراثت

  یه فرضیه جدید وراثت که می گه : اشتها و ذائقه غذایی از پدر به دختر به ارث می رسه!

  اینجوریه دیگه!

  این وسط یکی دریابد مادر مظلوم را!

  جمعه بعد مدتها هوس کردم دلمه درست کنم(دلتون نخواد)!

  بعد همه پرسی و به به آقای پدر و آری یاسی جون،

  با سه رنگ فلفل دلمه ای و گوجه و کلی ذوق و شوق و ۱ ساعت وقت گرانبها و دو قابلمه دلمه!

  آقای پدر که با تمام متانتش به هیچ غذایی نه نمی گه ،سر میز می شینه با کمال اشتیاق و فقط چند لقمه جهت سوراخ نشدن گاستری عزیز نوش جان می کنند!

  یعنی خیلی دوست ندارم ولی دلمه رو می خورم ،فقط به خاطر تو

  ولی این دختره که با کسی تعارف نداره و لب به اولین دلمه زندگیش نزد!

  لب که نزد هیچ ، با اصرار من که گشنه می مونی مامانی! یه نه جانانه گفت و قاشق و دلمه به هوا رفت!

  اینه دیگه ما موندیم و کلی دلمه!

  چند تایی رو رد کردیم خونه همسایه که بارداره ،گناه داره و شاید دلش بخواد!

  و تا دو روز بعدم دلمه خوردیم !

  ازقدیم گفتن که خدا هوس را بکشد!  

  امروز بعد اتمام آخرین دلمه زرد و خوشمزه این فرضیه به ذهنم رسید که ذائقه غذایی از پدر به دختر به ارث می رسد آنهم با یک ژن غالب که هیچ تعارف و شوخی هم نداره!

  نوبت جوجه کباب که برسه،

  صبح و ظهر و شبم باشه دوتایی تا تهشم می خورند!

+ نوشته شده در  ۱۳۹۰/۰۹/۲۰ساعت 3 PM  توسط نگار  |